PROJEKT COVID19

Informacja o zmianie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ramach Ogłoszenia w sprawie składania ofert na dostawę montaż i instalację sprzętu medycznego w postaci mobilnych cyfrowych aparatów RTG, związanych z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze Województwa Mazowieckiego z dnia 3 marca 2021 r.

2021.03.23 15:25

Autor: Krzysztof Snopkiewicz (OR), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka

Zamawiający zmienia zapisy szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do ww. Ogłoszenia. Ostateczna wersja dokumentu stanowi załącznik do niniejszego komunikatu. Zmiana dotyczy wprowadzenia dodatkowego wymogu techniczno-funkcjonalnego określonego w punkcie 2.35 - Dozymetr typu DAP nie powodujący zmniejszenia natężenia oświetlenia pola symulacji świetlnej poniżej wartości dopuszczalnej.

Jednocześnie Zamawiający informuję, że w mocy pozostają wszystkie odpowiedzi na pytania opublikowane w dniu 22 marca 2021 r.

Przypominamy, że termin na składanie ofert upływa 25 marca 2021 r.

Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: covid19_oferty@mazovia.pl.

Prosimy o dopisanie w tytule maila „Oferta na RTG”.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 121 kB, Liczba pobrań: 119, Dokument programu Microsoft Word

Liczba wyświetleń: 240

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.