Komunikaty

Informacja dla klientów poszkodowanych przez biura podróży Sky Club Sp. z o.o., Blue Rays Sp. z o.o., Oriac Polska Sp. z o.o. (Summerelse) i Filiz Sp. z o.o.

2012.09.11 10:00 , aktualizacja: 2012.11.21 12:03

Autor: Małgorzata Błaszczak, Wydział Turystyki, Wprowadzenie: Iwona Dybowska

Departament Kultury, Promocji i Turystyki uprzejmie informuje poszkodowanych przez biura podróży: Sky Club Sp. z o.o., Blue Rays Sp. z o.o., Oriac Polska Sp. z o.o. (Summerelse) i Filiz Sp. z o.o., że wszystkie formularze zgłoszenia roszczenia, które wpłynęły do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie są obecnie sprawdzane pod względem kompletności.

 

Ze względu na liczbę złożonych roszczeń (łącznie ponad 6550) przewidujemy, iż proces ten może potrwać jeszcze około 3-4 miesiące. Każdy kto zgłosił do Urzędu roszczenie, otrzyma informację potwierdzającą złożenie dokumentów, z ewentualną prośbą o uzupełnienie roszczenia w przypadku jakichkolwiek błędów lub braków.

 

Dodatkowo na stronie www.mazovia.pl w dziale Komunikaty umieszczona zostanie tabela, w której, po numerze rezerwacji, będzie można sprawdzić czy złożona przez poszkodowanych dokumentacja jest pełna, czy też posiada braki i wymaga uzupełnienia. Po uzupełnieniu przez klientów brakujących dokumentów, każdy z poszkodowanych otrzyma również informację nt. statusu swojego roszczenia.

 

Wszyscy Klienci, którym przysługuje prawo do składania roszczeń, a z niego rezygnują, proszeni są o przesłanie do Urzędu stosownego oświadczenia.

 

Ewentualne pytania można kierować do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie pod odpowiednie adresy e-mail: , ,  i .

Liczba wyświetleń: 6768

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.