Komunikaty

Informacje dla klientów poszkodowanych przez biura podróży

2012.08.29 09:00 , aktualizacja: 2012.09.11 10:07

Autor: Departament Kultury, Promocji i Turystyki, Wprowadzenie: Iwona Dybowska

Wszyscy klienci Polskiego Biura Podróży ORBIS Sp. z o.o., którzy złożyli zasadne roszczenia, otrzymali zwrot ze środków z gwarancji ubezpieczeniowej.

 

W dniu 28 marca 2012 r. zostały uruchomione wypłaty z gwarancji ubezpieczeniowej biura podróży Selectours & Telemac Sp. z o.o. dla poszkodowanych klientów.

Liczba wyświetleń: 3996

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.