Komunikaty
Komunikat dla klientów poszkodowanych przez biura podróży
2013.08.29 10:55 , aktualizacja: 2013.12.30 11:01
Autor: Departament Kultury, Promocji i Turystyki, Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka
Komunikat dla klientów poszkodowanych przez biuro podróży Sky Club Sp. z o.o.
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi ze środków z umów gwarancji ubezpieczeniowych Sky Club Sp. z o.o. upłynął 8 sierpnia 2013 r.
Komunikat dla klientów poszkodowanych przez FILIZ Sp. z o.o.
7 sierpnia 2013 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego, po otrzymaniu od gwaranta, tj. SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwa Ubezpieczeń S.A., szczegółowego wyliczenia kwot należnych poszkodowanym klientom biura podróży FILIZ Sp. z o.o. wydał dyspozycję wypłaty ze środków z umowy gwarancji ubezpieczeniowej turystycznej nr M 217711.
Informujemy, że SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. podtrzymało swoje stanowisko, wyrażone w piśmie z 19 lipca 2013 r. w sprawie umów: 20120228124106, 20120423181523, 20120605132340. Ww. umowy nie zostały uwzględnione w wypłatach z umowy gwarancji ubezpieczeniowej turystycznej nr M 217711, wystawionej przez ubezpieczyciela na rzecz FILIZ Sp. z o.o.
Pismo SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.
Informacja dla klientów GTI TRAVEL POLAND Sp. z o.o.
W związku z otrzymaniem 4 czerwca br. w godzinach popołudniowych od firmy GTI TRAVEL POLAND Sp. z o.o. oświadczenia o niewypłacalności informujemy, że marszałek województwa mazowieckiego uruchomi procedurę wynikającą z umowy gwarancji ubezpieczeniowej turystycznej.
Informacja dla klientów firmy R’TUR Sp. z o.o.
W związku z otrzymaniem w dniu 7 czerwca 2013 r. w godzinach popołudniowych od firmy R’TUR Sp. z o.o. oświadczenia o niewypłacalności informujemy, że Marszałek Województwa Mazowieckiego, uruchomił procedurę wynikającą z umowy gwarancji ubezpieczeniowej.
Liczba wyświetleń: 17863
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.