Kongres Promocji Mazowsza

Prelegenci VII edycji

2017.06.07 14:40 , aktualizacja: 2017.07.04 10:22

Autor: Oliwia Bednarczyk (KP), Wprowadzenie: Monika Gontarczyk

Informacje o prowadzących kongres.

 

Dariusz Tworzydło

dr hab. Dariusz Tworzydło

Ekspert ds. ekonomii, badań społecznych i public relations. Pracownik Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Prezes zarządu Exacto sp. z o.o., Newsline sp. z o.o. oraz Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W latach 2009–2010 ekspert ds. public relations Polskiej Organizacji Turystycznej. W latach 2009–2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008–2012 (dwie kadencje) członek Rady Etyki Public Relations. W roku 2010 laureat nagrody branży public relations „PRotony” w kategorii Edukacja, zaś w 2008 r. nominowany do nagrody „Łby PR 2008” przyznawanej osobom o największym dorobku praktycznym w dziedzinie PR. W roku 2013 nominowany do nagrody PRotony. Doradca zarządów firm i polityków. Współtworzył zwycięskie kampanie wyborcze, na szczeblu regionalnym i lokalnym. Pełnił funkcje rzecznika prasowego projektów inwestycyjnych (Zakład Wykonawstwa Sieci Elektroenergetycznych w latach 2011–2016) oraz rzecznika prasowego podczas sytuacji kryzysowych (PKS Krosno SA; 2016–2017). Doradca, trener i konsultant. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje ekspertyzy i badania marketingowe. Opracowuje strategie public relations i marketingu. Autor ponad 220 artykułów naukowych i publicystycznych, skryptu, prac badawczych oraz książek. Pomysłodawca oraz organizator Kongresu Public Relations, który na podbudowie konferencji PR realizowany jest od 2001r. Jako negocjator uczestniczył w rozwiązywaniu konfliktów społecznych. Jest twórcą i organizatorem licznych akcji charytatywnych i konkursów społecznych.

 

Tomasz Stemplewski

Obecnie niezależny ekspert ds. place brandingu. W latach 2005–2015 dyrektor Wydziału Promocji, Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Odpowiedzialny za powstanie strategii komunikacji marketingowej marki „Śląskie. Pozytywna energia” oraz kreację nowych produktów turystycznych takich jak „Szlak Zabytków Techniki”, „INDUSTRIADA”, „Śląskie smaki”. Kierował zespołami na każdym etapie prac związanych z powstaniem i zarządzaniem wspomnianymi markami tj.: badania rynku i potrzeb konsumenckich, opracowanie strategii komunikacji marketingowej, systemu identyfikacji wizualnej, mapy marki, pozycjonowanie marki, analiza skuteczności prowadzonych działań. Zrealizował kilkanaście kampanii promocyjnych i wydarzeń marketingowych, o zasięgu regionalnym, krajowym (łącznie z produkcją spotów TV) i międzynarodowym. Był odpowiedzialny za prezentację potencjału marki „Śląskie. Pozytywna energia” podczas wystaw światowych EXPO: w Hanowerze 2000, Saragossie 2008, Szanghaju 2012 oraz kilku edycji targów ITB Berlin. Współtwórca Śląskiej Organizacji Turystycznej, Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera, portalu Invest in Silesia oraz Domu Polski Południowej w Brukseli. Organizował misje gospodarcze, między innymi do Japonii, Chin, USA, Rosji, państw UE. Realizowane przez niego projekty doczekały się licznych nagród w tym: EFFIE AWARDS, Golden Arrow, Kreatura, Złoty Spinacz, Śląska Rzecz, Złoty Certyfikat POT.

 

Tomasz Bęben

Absolwent Akademii Muzycznej w Łodzi. Z wykształcenia pianista. Od 2001 r. związany z Filharmonią Łódzką im. Artura Rubinsteina (FŁ), w której przeszedł kolejne szczeble zawodowej kariery począwszy od stanowiska specjalisty ds. organizacyjno-programowych aż do funkcji dyrektora naczelnego FŁ.

Pomysłodawca Wędrownego Festiwalu FŁ „Kolory Polski”, znakomitej marki z kilkunastoletnią tradycją. Inicjator, serce i „mózg” przedsięwzięcia, które łączy ogień z wodą, sport z kulturą, ruch z refleksją. Wiele razy nagradzane „Kolory Polski”, czerpiąc z klasyki, jazzu, muzyki dawnej, opery czy muzyki rozrywkowej, promują potencjał turystyczny województwa łódzkiego, spinając w jednym pomyśle odrębne regiony kulturowe.

Jako jedno z ważniejszych i zrealizowanych wyzwań dyrektorskich wskazuje budowę organów barokowych i romantycznych w siedzibie FŁ, które poza tym, że brzmią pięknie same z siebie, to jeszcze poprawiły akustykę sali koncertowej.

Laureat Nagrody Profesjonalny Menedżer Województwa Łódzkiego uhonorowany również Medalem „Pro publico bono” im. Sabiny Nowickiej. Dumny posiadacz tytułu „Człowiek Roku 2016” przyznanego mu w plebiscycie „Energia kultury”.

Jest mądry mądrością swoich współpracowników i zdolny ich talentem. Umie słuchać. Czerpie z doświadczeń innych. Używa intuicji. Chadza „pod prąd”. Wierzy, że sens wysiłku artystów najdoskonalej wysyca się z aplauzie publiczności, dlatego powtarza: kochajmy artystów!

 

Mikołaj WinkielMikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 r. prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 r. w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

 

Michał MangoMichał Mango

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania kompleksowych strategii z zakresu marketingu oraz komunikacji. Prowadzi szkolenia menedżerskie od 2007 r. Projekty komunikacyjne realizuje od 2004 r. dla takich klientów jak: UEFA, Miasto Stołeczne Warszawa – koordynacja biura prasowego podczas UEFA EURO 2012, Polski Związek Piłki Nożnej, Polski Związek Hokeja na Lodzie, Unibet, Adidas, Nike, Samsung, Coca-Cola, Enea, oraz firmy Fortuna Zakłady Bukmacherskie.

 

W latach 2015–2016 odpowiadał za strategie marketingową oraz działania komunikacyjne związane z promocją Mistrzostw Świata Dywizji 1A w Hokeju na Lodzie. Koordynował pracę zespołu współpracującego z Międzynarodową Federacją Hokeja na Lodzie oraz Firmą Infornt Sport & Media, z którą współpracował także w obszarze promocji wydarzeń sportowych.

 

Piotr Oleksiak 

Piotr Oleksiak

Od 1993 zawodowo związany z brandingiem i identyfikacją wizualną, założył i kierował agencjami Monogram Corporate Identity, Monobrand, obecnie Brandquest. Portfolio obejmuje m.in. projekty rebrandingu i identyfikacji wizualnej dla marek CIECH, LOTOS, PEKAO SA, Vistula, Grupa Azoty, Jutrzenka, Bank Pocztowy, AgrosNova, spółek grupy KGHM, PKP. Dla branży samorządowej i marketingu miejsc wprowadził projekty m.in. dla Gołdapi, Nowego Dworu Mazowieckiego, Legionowa, Oświęcimia, Świnoujścia, Malborka, Mrzeżyna, Ziemi Łowickiej czy Podlaskiego Bocianiego Szlaku. Współpracował z Krajową Izbą Gospodarczą i Fundacją Promocja Polska Instytutu Marki Polskiej przy projekcie Marka dla Polski. W latach 2015–2016 konsultant Banku Światowego.

 

 

Jarosłąw Górskidr Jarosław Górski

Członek Zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, doradca prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Absolwent studiów ekonomicznych oraz menedżerskich na UW, doktor nauk ekonomicznych, członek Towarzystwa Ekonomistów Polskich. Specjalizuje się w marketingu terytorialnym: strategiach marek i promocji, zarządzaniu marketingowym, konkurencyjności gospodarczej terytoriów.

 

Adam MikołajczykAdam Mikołajczyk

Posiada 15-letnie doświadczenie w marketingu terytorialnym oraz doradztwie na rzecz administracji publicznej, samorządu oraz biznesu. Absolwent kierunku Gospodarka Przestrzenna – Zarzadzanie Miastem i Regionem na Uniwersytecie Łódzkim. Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w początkach lat 2000 był współtwórcą pierwszych strategii marketingowych dla miast i regionów w Polsce. Członek jury wielu konkursów, m.in. Polskiego Konkursu Reklamy KTR, EFFIE, Złote Spinacze, na Najlepszy Produkt Turystyczny (Konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej) oraz Konkursu „Złote Formaty”. Inicjator i prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.

 

Łukasz GoździorŁukasz Goździor

Posiada tytuł MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od maja 2015 r. dyrektor Fundacji Marka dla Polski, której celem jestem stworzenie brandingu i budowa marki Polska. W latach 2009–2015 r. dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań. Odpowiedzialny za wdrażanie i realizację Strategii Marki Poznań oraz powstanie innowacyjnego w skali ogólnopolskiej Systemu Koordynacji Promocji Miasta, narzędzia zarządzającego marką Poznań. Twórca Biura Promocji Miasta Poznań oraz inicjator wielu innowacyjnych rozwiązań w marketingu miejsc w skali ogólnopolskiej, m.in. Konsorcjum Marki Poznań i Fotoportal. Uzyskał tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2011. W roku 2013 w rankingu Brief uznany za jednego z 50. najbardziej kreatywnych w biznesie. Członek jury w wielu konkursach reklamy, m.in. KTR, EFFIE, Złote Spinacze. Jego zespół zdobył wiele prestiżowych nagród w konkursach m.in.: KTR, Kreatura, The Golden Citygate, Złote Formaty, US International Film and Video, czy Złote Orły.

 

 

Gabriela Prokacka-KazekGabriela Prokocka-Kazek

Dyrektor Departamentu Marki Małopolska

Uważa, że strategia to stan umysłu, a nie opasłe tomy opracowań, a w marketingu terytorialnym należy stawiać na komunikację opartą na emocjach i budowaniu relacji.

Działania marketingowe realizuje zgodnie z koncepcją marketingu 3.0, bo wierzy, że ludzie bardziej poszukują wartości i niż „produktów”. Tak powstała m.in. kampania, promująca region, jako gospodarza Światowych Dni Młodzieży w 2016 r., której głównym bohaterem był 87-letni O. Leon Knabit z czerwonymi koralami na szyi, przekonujący, że młodość to stan ducha.

Pracowała przy tworzeniu Tożsamości Marki Małopolska. Zgadza się w zupełności, że „mądrość i fantazja w harmonii” to DNA tego regionu. Zainicjowała i przeprowadziła wiele projektów, które tworzą markę Małopolski w obecnym kształcie: m.in. oficjalny fanpage na FB (jeden z najlepszych regionalnych profili w Polsce), rebranding i nową księgę znaku, powstanie departamentu Marki Małopolska w obecnej strukturze. Opracowała i wdrożyła System Koordynacji Marki, który obejmuje około 100 podmiotów i uwaga – działa!

Pracuje w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego od 4 lat. Odbiega jednak od utartego powszechnie wizerunku urzędnika. Myśli nietuzinkowo, wychodzi poza schematy, eksperymentuje z konwencjami i narzędziami marketingowymi. Nieustannie poszukuje nowych form wyrazu marketingowego i źródeł inspiracji.

 

Maciej KlaśMaciej Klaś

Strategic Director GPD Agency

Absolwent socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Reklamy i Marketingu na Polish Open University.

Pracował w agencjach reklamowych takich jak Euro RSCG oraz Ogilvy and Mather Advertising. Obecnie pełni funkcję dyrektora strategii agencji reklamowej GPD Agency.

Pracował dla marek: LECH, Żywiec, Lubella, Allianz, Philips, Raiffeisen Polbank, Allegro, Auchan, Hortex,  PKN ORLEN, Citroen, Vichy, Bobovita, Hortex, Isover, Bakoma, BP.

Współautor dokumentu Zasady Komunikacji marki POLSKA dla MSZ przyjętego przez Radę Promocji Polski.

W zakresie marketingu terytorialnego realizował: Strategia Zarządzania Marką Radom, Łódź, Augustów, Gdańsk, województwa Podkarpackiego oraz Pomorskiego.

 

 

Magdalena DaniłośMagdalena Daniłoś

CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowca na takich uczelniach jak SWPS, Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube, a od niedawna współprowadzi jeden z pierwszych w Polsce kanałów YouTube o tematyce marketingowej – Marketing Tube. Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 8296 kB, Liczba pobrań: 355, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 1211 kB, Liczba pobrań: 303, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 682

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.