Badania turystyczne
Badanie efektywności działań promocyjnych
2014.05.21 12:10 , aktualizacja: 2014.05.21 12:26
Autor: Krzysztof Pelizg (KP), Wprowadzenie: Monika Guzowska
Na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego w 2011 r. zrealizowano badanie efektywności działań promocyjnych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007–2013. Celem głównym badania była ocena skuteczności i efektywności działań promocyjnych, prowadzonych w województwie mazowieckim w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”.
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 555
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.