Badania turystyczne

Badanie efektywności działań promocyjnych

2014.05.21 12:10 , aktualizacja: 2014.05.21 12:26

Autor: Krzysztof Pelizg (KP), Wprowadzenie: Monika Guzowska

Na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego w 2011 r. zrealizowano badanie efektywności działań promocyjnych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007–2013. Celem głównym badania była ocena skuteczności i efektywności działań promocyjnych, prowadzonych w województwie mazowieckim w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 1807 kB, Liczba pobrań: 1436, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 555

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.