Badania turystyczne
Badania rynku turystycznego na Mazowszu w ośrodkach subregionalnych
2015.03.05 12:40 , aktualizacja: 2015.03.05 13:55
Autor: Krzysztof Pelizg (KP), Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska
Na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego w 2014 r. przeprowadzono badania rynku turystycznego na Mazowszu, przy wykorzystaniu dwóch technik badawczych: metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview) w 6 ośrodkach subregionalnych (Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom, Siedlce, Warszawa) oraz metody CAWI (Computer Aided Web Interview).
Głównym założeniem badań było określenie poziomu wiedzy o atrakcjach i produktach turystycznych na Mazowszu, popytu turystycznego oraz zainteresowania korzystaniem z oferty turystycznej Mazowsza. Obie części badania posłużyły również do przeprowadzenia segmentacji turystów.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym raporcie z badań rynku turystycznego na Mazowszu.
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 975
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.