ALFA STAR

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie niezrealizowane – kolejna lista wypłat (styczeń 2017 r.)

2017.01.10 11:15 , aktualizacja: 2017.01.10 12:43

Autor: Barbara Jeśkiewicz, (KP), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 5 stycznia 2017 r. wpłynęło kolejne pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez całkowicie niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 r.

 

Pismem z 10 stycznia 2017 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego wydał dyspozycję wypłaty środków dla niżej wymienionych rezerwacji:

800735, 802780, 802812, 802843, 802945, 802945, 803604, 803640, 803836, 803839, 804286, 804917, 805040, 805898, 806081, 807367, 807829, 808013, 809060, 812101, 812719, 813902, 814333, 814580, 814912, 815614, 816552, 817580, 817973, 820720, 821888, 823820, 823829, 824796, 825704, 825705, 825755, 825864, 826443, 826444, 826561, 828482, 830831.

 

Zgodnie z zapisem ww. gwarancji ubezpieczeniowej, Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku przy ul. Chmielnej 101/102, zobowiązane jest w terminie 30 dni od daty otrzymania ww. dyspozycji dokonać zwrotu wyliczonych kwot na konta klientów wskazane w zgłoszeniach roszczeń.

 

Ponadto informujemy, że Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce nie uznał za zasadne roszczeń z rezerwacji:

801444, 801755, 802275, 802856, 802856, 802895, 803633, 803766, 810677/810679, 814057/831165, 811710, 811724, 815088, 819185, 819371, 819878, 820744, 821801, 822152, 822264, 822509, 823839, 823969, 825627, 826242, 826272, 826346, 826383, 829011, 829791, 830253, 830758, 831267, 831272, 831407, 831475, 831508, 831679, 831837, 831842, 831901, 831936, 832063, 832257, 832288, 832305, 832439, 832564.

Liczba wyświetleń: 844

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.