ALFA STAR

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie oraz częściowo niezrealizowane – lista wypłat – 31 maja 2017 r.

2017.05.31 13:30 , aktualizacja: 2017.05.31 13:36

Autor: Barbara Jeśkiewicz, (KP), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 29 maja br. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez częściowo niezrealizowanych, którzy zawarli umowy  w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 roku.

 

Pismem z 31 maja br. Marszałek Województwa Mazowieckiego wydał dyspozycję wypłaty środków dla niżej wymienionych rezerwacji.

 

Imprezy częściowo niezrealizowane:

803805 i 831753.

 

Zgodnie z zapisem ww. gwarancji ubezpieczeniowej, Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku przy ul. Chmielnej 101/102, zobowiązane jest w terminie 30 dni od daty otrzymania ww. dyspozycji dokonać zwrotu wyliczonych kwot na konta klientów wskazane w zgłoszeniach roszczeń.

 

Ponadto informujemy, że Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce nie uznał za zasadne roszczeń z rezerwacji o numerze:

806852, 807796, 820273, 822608 i 822610, 824336, 825325, 825729, 825788, 827144 oraz roszczeń z niekompletną dokumentacją (nieuzupełnioną pomimo wezwania).

 

Informujemy, że były to ostatnie roszczenia, które zostały przez Gwaranta rozpatrzone. Tym samym proces rozliczania roszczeń zakończył się.

Liczba wyświetleń: 317

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.