ALFA STAR
Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.
2016.01.08 13:20 , aktualizacja: 2016.01.08 13:26
Autor: Ewa Puciata, (KP), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przypomina, że 16 stycznia 2016 r. upływa termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi dla umów zawartych przez klientów z Alfa Star S.A. w okresie obowiązywania umowy gwarancji ubezpieczeniowej nr G/2014/137, tj. od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r.
Do dnia dzisiejszego do tutejszego Urzędu wpłynęło 131 roszczeń do ww. umowy gwarancji ubezpieczeniowej nr G/2014/137.
Osobom, które wystąpiły z roszczeniem, przypominamy o konieczności poinformowania Urzędu o ewentualnych okolicznościach zmieniających kwotę roszczenia (np. częściowy lub całkowity zwrot wpłaty z innego źródła) oraz o zmianie danych zawartych w formularzu zgłoszenia roszczenia, np.: numeru rachunku bankowego, nazwiska, adresu.
Cała dokumentacja jest przekazywana do Gwaranta, tj. Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce, który dokona wyliczenia kwot należnych poszkodowanym klientom. Beneficjent, tj. Marszałek Województwa Mazowieckiego, po otrzymaniu od Gwaranta szczegółowego wyliczenia kwot należnych poszkodowanych klientom, wyda dyspozycję wypłaty środków. Gwarant dokona wypłat bezpośrednio poszkodowanym klientom w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania dyspozycji wypłaty środków.
Jednocześnie informujemy, że 16 października 2016 r. upływa termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi dla umów zawartych od 17 stycznia 2015 r.
Każda osoba, która złożyła zgłoszenie roszczenia otrzyma e-mailowo lub pisemnie (w zależności od wskazanej w formularzu zgłoszenia formy korespondencji) potwierdzenie wpływu zgłoszenia wraz z informacją o kompletności dokumentacji lub brakach, które należy uzupełnić.
Liczba wyświetleń: 936
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.