ALFA STAR

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.

2016.01.20 15:20

Autor: Ewa Puciata (KP), Wprowadzenie: Monika Gontarczyk

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 16 stycznia 2016 r. upłynął termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi dla umów zawartych przez klientów z Alfa Star S.A. w okresie obowiązywania umowy gwarancji ubezpieczeniowej nr G/2014/137, tj. od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r.

 

Wszystkie roszczenia do środków ww. umowy gwarancji, które wpłynęły do tutejszego Urzędu (150 zgłoszeń) zostały przekazane do Gwaranta, tj. Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce, który dokona wyliczenia kwot należnych poszkodowanym klientom. Beneficjent, tj. Marszałek Województwa Mazowieckiego, po otrzymaniu od Gwaranta szczegółowego wyliczenia należnych kwot, wyda dyspozycję wypłaty środków. Gwarant dokona wypłat bezpośrednio poszkodowanym klientom w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania dyspozycji wypłaty środków.

 

Informujemy, że do dziś Marszałek Województwa Mazowieckiego nie otrzymał od Gwaranta szczegółowego wyliczenia kwot należnych klientom, którzy złożyli roszczenia do umowy gwarancji ubezpieczeniowej nr G/2013/216, tj. w związku z umowami zawartymi do 16 września 2014 r.

 

Przypominamy, że 16 października 2016 r. upływa termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi dla umów zawartych od 17 stycznia 2015 r. (do umowy gwarancji ubezpieczeniowej G/2015/001).

 

Każda osoba, która złożyła zgłoszenie roszczenia otrzyma e-mailowo lub pisemnie (w zależności od wskazanej w formularzu zgłoszenia formy korespondencji) potwierdzenie wpływu zgłoszenia.

 

Osobom, które wystąpiły z roszczeniem, przypominamy o konieczności poinformowania o ewentualnych okolicznościach zmieniających kwotę roszczenia (np. częściowy lub całkowity zwrot wpłaty z innego źródła) oraz o zmianie danych zawartych w formularzu zgłoszenia roszczenia, np.: numeru rachunku bankowego, nazwiska, adresu.

Liczba wyświetleń: 1026

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.