Badania turystyczne
Badanie rynku przemysłu spotkań na Mazowszu
Na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego w 2018 r. przeprowadzono badania rynku, którego celem było zbadanie wartości rynku przemysłu spotkań na Mazowszu, określenie ekonomicznego znaczenia wydarzeń (m.in. biznesowych, społecznych, gospodarczych, kulturalnych) odbywających się na terenie województwa mazowieckiego i zaprezentowanie ich wkładu w gospodarkę regionu.
więcej o: Badanie rynku przemysłu spotkań na MazowszuPilotażowe badanie wielkości i specyfiki ruchu turystycznego w województwie mazowieckim
Przeprowadzone w roku 2018 badanie jest pierwszym od lat pomiarem dotyczącym całego regionu.
więcej o: Pilotażowe badanie wielkości i specyfiki ruchu turystycznego w województwie mazowieckimBadania rynku turystycznego na Mazowszu w ośrodkach subregionalnych
Na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego w 2014 r. przeprowadzono badania rynku turystycznego na Mazowszu, przy wykorzystaniu dwóch technik badawczych: metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview) w 6 ośrodkach subregionalnych (Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom, Siedlce, Warszawa) oraz metody CAWI (Computer Aided Web Interview).
więcej o: Badania rynku turystycznego na Mazowszu w ośrodkach subregionalnychMetodologia badań ruchu turystycznego na Mazowszu
Celem opracowanej w 2013 r. metodologii badań ruchu turystycznego na Mazowszu, było przygotowanie i realizacja badań turystycznych w kolejnych latach.
więcej o: Metodologia badań ruchu turystycznego na MazowszuBadania ruchu turystycznego
Na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego w 2013 r. zostały przygotowane i przeprowadzone badania ruchu turystycznego na Mazowszu.
więcej o: Badania ruchu turystycznegoBadanie efektywności działań promocyjnych
Na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego w 2011 r. zrealizowano badanie efektywności działań promocyjnych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007–2013. Celem głównym badania była ocena skuteczności i efektywności działań promocyjnych, prowadzonych w województwie mazowieckim w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”.
więcej o: Badanie efektywności działań promocyjnychSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.