ALFA STAR

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie oraz częściowo niezrealizowane – lista wypłat – 31 maja 2017 r.

2017.05.31 13:30 , aktualizacja: 2017.05.31 13:36

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 29 maja br. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez częściowo niezrealizowanych, którzy zawarli umowy  w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 roku.

więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie oraz częściowo niezrealizowane – lista wypłat – 31 maja 2017 r.

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie niezrealizowane – kolejna lista wypłat – 21 kwietnia 2017 r.

2017.04.24 09:45

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 10 kwietnia br. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez całkowicie nierealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 roku.

więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie niezrealizowane – kolejna lista wypłat – 21 kwietnia 2017 r.

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie niezrealizowane – kolejna lista wypłat – kwiecień 2017 r.

2017.04.05 09:35

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 31 marca br. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez całkowicie nierealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 roku.

więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie niezrealizowane – kolejna lista wypłat – kwiecień 2017 r.

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie oraz częściowo niezrealizowane – kolejna lista wypłat – 1 marca 2017 roku

2017.03.01 13:10 , aktualizacja: 2017.03.01 13:15

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 22 lutego br. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez nierealizowanych oraz częściowo niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 roku.

więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie oraz częściowo niezrealizowane – kolejna lista wypłat – 1 marca 2017 roku

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie oraz częściowo niezrealizowane – kolejna lista wypłat – 14 lutego 2017 roku

2017.02.14 11:05 , aktualizacja: 2017.02.14 15:47

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 7 lutego br. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez nierealizowanych oraz częściowo niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 r.

więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie oraz częściowo niezrealizowane – kolejna lista wypłat – 14 lutego 2017 roku

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie oraz częściowo niezrealizowane – kolejna lista wypłat – styczeń 2017 r.

2017.01.30 12:45

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 23 i 26 stycznia br. wpłynęły pisma od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez nierealizowanych oraz częściowo niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 r.

więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie oraz częściowo niezrealizowane – kolejna lista wypłat – styczeń 2017 r.

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie niezrealizowane – kolejna lista wypłat (styczeń 2017 r.)

2017.01.10 11:15 , aktualizacja: 2017.01.10 12:43

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 5 stycznia 2017 r. wpłynęło kolejne pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez całkowicie niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 r.

więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie niezrealizowane – kolejna lista wypłat (styczeń 2017 r.)

Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie niezrealizowane – kolejna lista wypłat

2016.12.30 12:10 , aktualizacja: 2016.12.30 12:31

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 29 grudnia 2016 r. wpłynęło kolejne pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez całkowicie niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 r.

więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – imprezy całkowicie niezrealizowane – kolejna lista wypłat

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.