ALFA STAR
Komunikat ws. zwrotów dla poszkodowanych klientów przez Alfa Star z imprez całkowicie niezrealizowanych
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 16 grudnia 2016 r. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez całkowicie niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 r.
więcej o: Komunikat ws. zwrotów dla poszkodowanych klientów przez Alfa Star z imprez całkowicie niezrealizowanychKomunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 6 grudnia br. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez częściowo niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 r.
więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 3 listopada 2016 r. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania umowy gwarancji Nr G/2014/134 tj. od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r.
więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że pismami z 3 i 6 czerwca 2016 r. marszałek województwa mazowieckiego wydał dyspozycję wypłaty środków dla klientów, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2014/134 tj. od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r. Zgodnie z zapisem ww. gwarancji ubezpieczeniowej Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku przy ul. Chmielnej 101/102 zobowiązane jest w terminie 30 dni od daty otrzymania ww. dyspozycji dokonać zwrotu wyliczonych kwot na konta klientów wskazane w zgłoszeniach roszczeń.
więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – dyspozycja wypłaty środków
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że pismami z 14 i 26 kwietnia 2016 r. marszałek województwa mazowieckiego wydał dyspozycję wypłaty środków dla klientów, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2014/134, tj. od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r.
więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A. – dyspozycja wypłaty środkówKomunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 16 stycznia 2016 r. upłynął termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi dla umów zawartych przez klientów z Alfa Star S.A. w okresie obowiązywania umowy gwarancji ubezpieczeniowej nr G/2014/137, tj. od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r.
więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przypomina, że 16 stycznia 2016 r. upływa termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi dla umów zawartych przez klientów z Alfa Star S.A. w okresie obowiązywania umowy gwarancji ubezpieczeniowej nr G/2014/137, tj. od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r.
więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że koszty sprowadzenia klientów Alfa Star S.A., którzy w dniu zgłoszenia niewypłacalności przez spółkę przebywali poza granicami Polski wyniosły 1 656 468,37 zł i zostały pokryte ze środków umów gwarancji ubezpieczeniowych Alfa Star S.A.
więcej o: Komunikat dla klientów poszkodowanych przez Alfa Star S.A.Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.